fredag+lördag

fredag:
var jag och shoppade med min mamma och min kusin anna. hitta ett par super fina skor från belle och lite små saker. sedan efter en lång dags vandring kom jag hem och ville sova! men annika ringde och fråga om jag ville komma på hennes lilla party och äta middag, och de ville jag ju såklart. hon kom och hämta mig vid 7 ungefär och jag hade väldigt söt outfit men har inga bilder eftersom jag dumt nog aldrig tog några. haha
vi åt super gott och folket var super trevliga, VI HADE DE BRA!

lördag:
idag blev jag väckt av att TF ringde mig och tur de att han ringde eftersom jag aldrig skulle vaknat annars, ida satt redan på tåget då. woupps. de blev dags att springa
vi begav oss till staden för lite mer kläder och fynd. idag blev de två par fejk jeans till, hehe, och ett linne... var så mycket folk att man varken orkade stå i kön till provrummen eller kassan. uselt!
iaf, nu vill jag vila en timme, mamma har beställt pizza och sen blir de till att göra sig fin igen för ett besök hos nicole för en vinkväll :)



 
vanja andrea
andrea nicole






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0