helgen

jag är super nöjd, tack för en super kväll flickor.
jag hade mina favorit flickor hos mig igår, vi åt en god middag och en massa dricka bjöds på också.
taxin kom väl runt 11 skulle jag tro, åkte till stureplan och dansa en del sen dök jacob och fredrik upp så vi åkte till gamla stan men då kände jag hur alkoholen tagit över och hur de brännde i fötter så jag och ida tog taxin hem! btw vi köpte chips på väg hem, bååk. haha ...

i fredags va jag också ute med ida i tt. ganska kul där, vi dansade så att fötterna gjorde ont som vanligt,.. sedan åkte jag till min baby för en god natts sömn.

japp och nu vaknade jag för några timmar sen, precis duschat och gjort mig söt, så nu ska jag nog gå och umgås med mami lite.

bilder kommer sen, PUSS så länge

Kommentarer
Postat av: ida engren

GREAT. ME LOVES U

2008-12-21 @ 19:09:17
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0