juldagen

idag har varit kul, jag vaknade och min bror och faster m. familj var här för att äta ännu mer julmat. och hämta bilarna ;)
sedan kom vanja också, så vi firade våran egna lilla jul tillsammans med en latte, fick väldigt fina örhängen av henne.
sen efter en dusch med frugan och en ansiktsmask åkte vi hem till henne där jacob satt och väntade, vi la lite pussel, åt mat, la lite mer pussel och SEN spelade vi faktiskt sega! otroligt kul.

efter några timmars pussel+sega åkte vi till nicole för att kolla på hennes nya lägenhet, jätte fin! och vi pratade porr och politik fram till nu.
nu ska jag sova för att vara pigg till morgondagens shopping.

pussssssssssssss, och nattnatt

Kommentarer
Postat av: ida engren

jag besöker din blogg hundra ggr om dan. men din uppdatering suger!

2008-12-26 @ 19:41:50
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0