morgonen

Onödig morgon, jag vaknade av att elin skickade sms och bad mig komma till skolan. Och i skolan har vi en lektion i biologi med betygssnack, vilket då gick superbra men ganska meningslöst.
Idag kommer mina bebisar och mammas vän på besök för att säga grattis, jag känner verkligem hur långdragen min födelsedag har blivit. men jag klagar inte. grrr

Nu ska jag sova en liten stund för jag kom hem kl. 2 igår.  och gick upp 7. illa illa illa.
vi hade de JÄTTE mysigt igår, vi va på stureplan och jag beställde en hooter-shooter och vanja en cosmopolitan. jacob kom förbi också och blev uppvaktad av en väldigt stilig man ;) de satt fint.

tack och adjö <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar ivrigt på ett nytt spännande inlägg

2008-12-17 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0