nyår

idag ska vi ha kul! kommer gäster idag på middag, sedan kommer vanja och de blir lite alkohol för att värma upp inför den stora kvällen.
 
innan hon kommer hit ska jag göra lite mysigt hade jag tänkt,  vi måste sminka oss och fixa håret och allt vad d är. jag förstår inte att de alltid tar längre tid än vad man tänkt sig. vi räknar väl med att vara i kungsan vid halv 12 ungefär.

jag har lagat mat idag också, spagetti carbonara. blev helt okej. men de är inte min grej.

nu ska jag vila lite, sen ska jag bada, fixa allt en tjej behöver fixa och sen kommer vanja :D



pusssssss


Kommentarer
Postat av: idaE

tandonn

2009-01-02 @ 00:20:48
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0