snart julafton och en måndagskväll

imorgon är de jul, och vi har fått upp granen + några klappar.
igår va ida o jag och shoppa, jag köpte mig lite underkläder, ett par fejk jeans(tights) och lite småsaker.
sedan blev de ju självklart de sista julklapparna, som blev till min bror.

sedan efter julhandlandet åkte jag och ida till mig för att bättra på sminket lite för att sedan åka vidare. vi hamna först hos hennes vän och sedan hennes bror och ofcourse va TIA med också. vi hade de jätte trevligt iaf.

 

ida med lunchen

söta flickor början av kvällen

söta flickor slutet av kvällen


mina nyinköpta underkläder



nu va de bra för mig, tack hej, puss

Kommentarer
Postat av: tiia

"och ofcourse va TIA med också" , låter som nått dåligt:p

2008-12-23 @ 21:42:33
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: andrea

men de vet du ju att jag inte tycker :p <3

2008-12-23 @ 23:15:03
URL: http://andreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0