heeelg

idag händer det mycket, igår var däremot lugn. jag for iväg till skolan vid 11 hade bara en lektion, åkte vidare till vanja. vi fikade i solen och pratade om allt sedan åkte jag in till stan för att möta mamma vi gick runt och tittade och jag köpte mig ett par superduper fina skor :D mamma och jag åkte hem och vid 6-7 kom annika och hämta mig vi åkte hem till henne och satt och prata med hennes pappa och hans vän, väldigt trevligt. och till sist en sväng till anneli där vi åt tårta och prata enda in till morgonen. sen va de bara hem och sova!

idag har jag äntligen fått sova ut, jag har suttit i solen hela morgonen men mitt latte och mamma :D jag har hunnit ätit lunch också, pestopasta! <3 snart kommer annika och hämtar mig för vi ska hem till henne och äta middag sen börjar festandet, för idag är de så att min kajsabajsa har studentskiva och de ska firas! :D imorgon kommer det bilder!
ha en trevlig dag och afton!      pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0