ååå

varit i skolan som vanligt, allt var bra tills äckeldatan i skolan haka upp sig och hela mitt arbete försvann på 6 sidor.
så jaa, jag va ganska arg, fällde några tårar och ringde vanja för att kunna lugna ner mig och som alltid fixade hon de. lovleybitch.
sedan hade jag redovisning, den gick jätte bra konstigt nog eftersom jag va ganska känlig just då.
så nu är jag hemma och fixat arbetet som försvann,..
OCH VET NI VAD? jag ringde nyss trafikskolan och ska ha en handledar kurs med pappa nu redan på måndag. jippi.
de ser jag fram emot.
imorgon är jag ledig också ska bli skönt, vanja och jag ska ju som sagt ha sega dag+kväll !
och en till sak, haha, idag är de avenyn. ska vänta tills bianca kommer hem bara.

nu har jag tre saker att se framemot. 1. helgen 2. lördag(brunch+spa) 3. måndag(trafikskola)

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: i

stackars, va e BICCIS blogg?

2009-02-18 @ 18:45:00
Postat av: andrea

biancass.blogg.se

2009-02-19 @ 22:04:23
URL: http://andreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0