gayclub?

jag hade de jätte bra faktiskt, blev myckt dricka och en massa nya ansikten.
jag har varit på en gayclub också, helt otroligt. men de var kul, men de får jag tack amir för :) vi drog på efterfest i kungsholmen men jag var ganska trött då, så så rolig var nog inte jag.

jag frågade faktiskt en kille (bög) om han aldrig skulle kunna tända på en tjej och om han inte kan tycka en kvinnokropp är vacker? då säger han att han ser en vacker kvinno kropp mer som en tavla men inte dom något han skulle tända,..
jaja

nu har jag precis vaknat och precis ätit nudlar, idag har jag några alt. antigen så åker jag på middag med familjen eller så blir de dricka igen.. men jag ska träffa kajsa så jag skippar nog middagen.

HA EN BRA ALLA HJÄRTAND DAG EVERYBODY <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0