slut på helg, början på lov

tack för igår vanja, jag hade jätte trevligt. träffa även nicole och henns grabb. vi dansade och roade oss ett bra tag in på natten, sen hem för att sova.
vaknade upp hos vanja vi gjorde en kaffe och spelade sega som vanligt!  sen sminka vi jacob lite sen kände jag för att åka hem. och de va hemskt. så här mycket snö har jag inte sett på ett bra tag.
kom hem, åt mat och sedan tog jag en bastu helt själv, väldigt skönt. + hårinpackning.

nu ska jag vänta till klockan blir 12 så jag kan titta på merlin. sen ska jag sova. imorgon har jag faktiskt handledar kursen :D

pusshej, miss



Kommentarer
Postat av: Bianca

merlin utan mig vaaaaa.. kom dådå :D:D:D:

2009-02-24 @ 01:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0