blbllblaaaa

allt är nästan som de ska, finns bara några saker som fattas..........
idag har jag varit i skolan,och varit och hämtat mitt IDkort, mitt efterlängde IDkort.
mitt kemi prov gick jätte bra igår btw. känns som en befrielse när man är klar. nu har jag bara fysik provet kvar till onsdag, de blir inte kul.
imorgon ska jag bada med vanja hoppas jag :) jag är jätte trött nu, ska sova. måste gå till skolan redan vid 9 imorgon när jag egentligen börjar 11 bara för att marina och elin är så krävande. haha

sovsött sockertoppar!


andrea hos vanja


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeeeeeeeeyh

2009-03-19 @ 23:17:01
Postat av: Anonym

du troru e blondinbella jao du e falskhet av henne du är inte hon, om du vill du är inte, din blogg e keff jaoo.. men du kan skriva om din snygga gött, vi gillar denn //flemmpan

2009-03-19 @ 23:43:21
Postat av: Anonym

hahah

2009-03-22 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0