imy

då va den här veckan snart slut då :) skönt. haft en del i skolan den här veckan trots att de va första veckan innan lovet.
nu ligger jag i min säng med myskläderna och funderar på om jag ska gå till skolan imorgon, men jag tror de.
idag har jag iaf varit i skolan, sedan skulle jag hem till vanja och färga hennes hår men hon fick hinder så jag tog mig en sväng in till stan med ida istället och kolla lite kläder, dock hann jag aldrig köpa nått för jag hade bråttom för att möta kajsa. nästa gång :)
imorgon händer de en del, men kan inte avslöja tyvärr, överraskningar väntar !


hursomhelst, här är bild på mig från brunchen med vanja :)



NATTNATT, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0