ny vecka

då va de måndag igen, i helgen har jag bara varit hemma. eller sov hos vanja och jacob i fredags och träffa vovven :) superfin. sen i lördags va jag utanför dörren en gång för att sola med systra. jag är lite små sjuk och de vägrar att gå över.
idag har jag iaf varit i skolan och imorgon har vi resursdag vilket betyder att vi är lediga, men jag ska gå till skolan och hämta lite papper hade jag tänkt. på morgonen ska mamma och jag gå och hämta mitt id-kort. sen senare ska jag och vanja simma!
jag har fått mina student saker också, en mössa, champangeglas, tuta, hotpant, penna osv. åh de är inte långt kvar nu.
alla som vill ha biljetter förresten kan ju bara höra av sig.
nu har jag pluggat i 5 timmar och ska kolla på andra avenyn om 10 min.
sovgott, PUSS

HAVET ÄR FULLT btw.


kroatien i somras, miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0